Ιατρικά Εργαστήρια – Αφιέρωμα

Αποφάσισα νε ξεκινήσω ένα αφιέρωμα στα Ιατρικά Εργαστήρια και στους επαγγελματίες του χώρου, ώστε να αφενός να ξαναθυμηθώ πράγματα αφετέρου να ξεπεράσω την ανία της φυγοκέντρησης και της αρίθμησης. Θα ασχοληθώ λίγο παραπάνω με το κλάδο μου, αυτού των Τεχνολόγων Ιατρικών Εργαστηρίων μιας και αποτελεί αυτή την στιγμή το βιοποριστικό μου επάγγελμα. Είναι πολλά πράγματα που με απασχολούν για την εργασιακή κατάσταση του χώρου στην Ελλάδα και ελπίζω μέσα από την αναζήτηση πηγών και πληροφοριών να βρω απαντήσεις και στα δικά μου ερωτήματα. Αν κάποιος αναρωτιέται τι ακριβώς εννοούμε με τον όρο Ιατρικά Εργαστήρια δεν έχει παρά να κοιτάξει αρχικά το λήμμα medical laboratory στο προσφιλές wikipedia. Υπάρχει περιγραφή των χώρων και των τμημάτων που ανήκουν στο τομέα αυτόν των νοσοκομείων και όχι μόνο.

Αναλυτικότερη συνέχεια από αύριο.


  1. stefos

    mpravo palikari poy ekanes blog gia emas toys texnologoys iatrikon ergastirion….eimai kai ego texnologos kai thelo ayto to epaggelma na proxorisei kai na anagnoristei poli perissotero edo stin ellada giati to mias paromoiazoyn os nosokomoys alla den exoyme kamia sxesi me aytoys..to gnostiko mas antikeimeno einai teleios allo kai akmia sxesi den exie me nosokomo i nosileyti…xilia mpravo gia tin anafora kasto klado mas…

  2. Καλησπέρα φίλε stefo. Στην όποια προσπάθεια για αναβάθμιση του κλάδου μας χρειάζεται “συστράτευση” και προσπάθεια. Η μόνη φωνή που έχουμε αυτή τη στιγμή είναι η ΠΕΤΙΕ. Καλό θα ήταν, γενικότερα, να αρχίσει μια συζήτηση για το κλάδο μας, ενημερωτική, επαγγελματική, εκπαιδευτική. Υπάρχει το forum της ΠΕΤΙΕ. Γιατί δε γράφεται κανείς? Προβλήματα δεν υπάρχουν? Προβληματισμοί δεν υπάρχουν? Φοιτητές? Που είναι όλοι αυτοί οι παράγοντες?

    Για την κατάσταση ευθυνόμαστε και εμείς, για να μη πω κυρίως εμείς. Χρειαζόμαστε περισσότερη και καλύτερη εκπαίδευση. Σαν κλάδος πρέπει να αποκτήσουμε περισσότερες φιλοδοξίες. Πρέπει παράλληλα να επωμιστούμε και τις μεγαλύτερες εκπαιδευτικές, πρώτα από όλα, υποχρεώσεις που σημαίνουν οι παραπάνω φιλοδοξίες. Χρειαζόμαστε καθηγητές τεχνολόγους με διδακτορικά και ερευνητικό έργο. Δε ξέρω πώς. Αλλά θα πρέπει οι τεχνολόγοι να αποκτήσουμε μεγαλύτερες απαιτήσεις πρώτα από όλα από τον εαυτό μας.

    Όλα τα παραπάνω αποτελούν my 2c. Εννοείτε ότι το θέμα είναι τεράστιο.🙂

    Τέλος, με πολύ καλή διάθεση, να σημειώσω ότι οι συνάδελφοι του χώρου υγείας λέγονται νοσηλευτές και όχι νοσοκόμοι. Οι λέξεις πέρα από την τυπική τους σημασία έχουν και το semantics τους. Ας μη το παραβλέπουμε αυτό.

    Ps: Να διευκρινίσω ότι το συγκεκριμένο blog δεν αφορά μόνο το επάγγελμά μας, αλλά συνολικότερα το χώρο υγείας, τόσο τον επαγγελματικό όσο και τον εκπαιδευτικό τομέα του, και γενικότερα τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες υγείας. Παράλληλα με αυτά όλο και διάφορα αξιόλογα πράγματα προκύπτουν για να αναφερθούν.

  3. valli

    geia sas…;);)eimai akoma ma8itria kai skeftomai n spoudasw iatrika ergastiria!!!!!gia n pw omws tn ali8eia,dn exw ktlv ti douleia 8 kanw akrivws meta tn apofoitisi m ap t sxoli….dn iparxoun eparkeis plirofories sta sites..g auto 8 i8ela n sas parakalesw n m e3eisete ti akrivws einai t iatrika ergastiria……..thanks!!!!!!

  4. valli καλησπέρα. Δες τα παρακάτω link. Είναι και πάνω, εκεί που τελειώνει το post, αλλά δε τα πρόσεξες. ^_~

    Ιατρικά Εργαστήρια, Μέρος 1
    Οδηγός επαγγελμάτων από το ΕΚΕΠ, Εθνικό Οργανισμό Επαγγελματικού Προσανατολισμού, για τα Ιατρικά Εργαστήρια.

    Στα παραπάνω θα βρεις και video σχετικά με το επάγγελμα.

    Στην Κατηγορία Ιατρικά Εργαστήρια, στο αριστερό μενού, θα βρεις και άλλα σχετικά άρθρα για τα Ιατρικά Εργαστήρια. Ελπίζω να σε βοήθησα. ^_^

  5. chara

    Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέα στο χώρο μίας και αποφοίτησα πέρσι και όπως είναι λογικό για εμάς τους καινούριους τουλάχιστον, δεν έχω βρει δουλεία στο αντικείμενο μου. Χάρηκα πολύ όταν είδα αυτό το site αφού περιέχει πληροφορίες που δεν γνώριζα. Θα ήθελα να μου προτείνεται κάποιο μεταπτυχιακό που να έχω ελπίδες να γίνω δέκτη μίας και τον τελευταίο καιρό έχω υποβάλει πολλές αίτησης που απορροφήθηκαν με πρόσφατο παράδειγμα το μεταπτυχιακό στο δημοκρίτειο Θράκης στην Αλεξανδρούπολη <> όπου προτίμησαν κάποιον που είχε τελειώσει οικονομικό αλλά πανεπιστήμιο και όχι έμενα μετά από το ΤΕΙ. Για να μην αναφερθώ στην συνέντευξη βεβαία που με αντιμετώπισαν σαν τον φτωχό συγγενή

  6. chara καλησπέρα. Πρώτον μην σε παίρνει από κάτω. Εγώ θα σε συμβούλευα να μην το “δεις” σε ποιο μεταπτυχιακό θα σε πάρουν, αλλά ποιος τομέας μου αρέσει. Καταλαβαίνω την πικρία σου, αλλά έχω και εγώ τους λόγους μου να πιστεύω ότι όταν θέλεις κάτι και το κυνηγάς το πετυχαίνεις.

    Έχεις βρει τις αναρτήσεις που έχω με λίστες από μηχανές αναζήτησης για μεταπτυχιακά?

    Ψάξε, στείλε εκεί που σε ενδιαφέρει βιογραφικό και όλα θα πάνε καλά.🙂

  7. chara

    Ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρων και για την τόσο σύντομη απάντηση, θα δοκιμάσω την τύχη μου και σε αυτά. Κάλο βραδύ και συγχαρητήρια για την καλή δουλειά

  8. Γιαννης

    Γεια σας ειμαι 18 ετων και ενδιαφερομαι να σπουδασω στον συγκεκριμενο τομεα. Το βρισκω εξαιρετικα ενδιαφεροντα αλλα εχω μια απορια εαν υπαρχει επαρκης επαγγελματικη αποκατασταση.

  9. Γιαννης

    Ποσο καιρο πρεπει να περιμενει κανεις για να βρει δουλεια αφου αποφοιτησει και που την βρισκει (στον δημοσιο η στον ιδιωτικο τομεα δηλαδη). Θα παρακαλουσα να μου απαντουσατε συντομα γιατι θα καταθεσω αυριο το μηχανογραφικο δελτιο μου. Ευχαριστω.

  10. Γιάννη για περισσότερες πληροφορίες δες και το περιοδικό που φτιάξαμε
    http://www.bmlabs-mag.gr/

    Απάντηση σε αυτό που ρωτάς κανείς δε μπορεί να σου δώσει. Όσο το κυνηγάς εσύ και ψάχνεις τόσο πιο γρήγορα θα βρεις και δουλειά. Γενικώς υπάρχουν πράγματα να κάνεις στο χώρο. Όσο το κυνηγάς τόσο πιο εύκολα θα βρεις και δουλειά. Κοίτα τι απάντησα και σε μια κοπέλα, που με ρώτησε κάτι παρόμοιο εδώ
    http://petie.4umer.com/forum-f12/topic-t45-50.htm

    Έχω πρόβλημα με το laptop οπότε αν μου απαντήσεις να περιμένεις λίγο για να σου απαντήσω. Δες και τα 2 link που σου έδωσα (ιδίως το δεύτερο). Ελπίζω να σε βοήθησα.

    Χρυσός κανόνας: Όποιος ψάχνει βρίσκει.😉




Leave a Reply

  • trasnlate


